تور دبی نوروز 1401
نوشته شده توسط : مدیر سایت

دبي شهري زنده در خاورميانه که هر روز در حال پيشرفت چشمگير و قابل توجهي است. امروزه آوازه دبي در سراسر دنيا پيچيده شده است و هر ساله ميليون ها گردشگر از کشورهاي مختلف دنيا براي ديدن اين بندر راهي مي شوند، امسال هم تور دبي نوروز 1401 مي تواند بهترين گزينه براي تجربه مدرن و لذت بخش باشد.

اگر از افرادي که تور دبي را رزرو کرده اند بپرسيد که چه چيزي در دبي خيره کننده و منحصر به فرد است؟ به احتمال زياد جواب خواهند داد که " برج خليفه " بسيار تکان دهنده و زيباست. در دبي جاذبه هاي گردشگري و تفريحي به قدري متنوع و گوناگون است که شما بي شک وقت هم کم مي آوريد براي بازديد و لذت بردن از اين مکان هاي شگفت انگيز. 

شايد اين سوال خيلي از شما مسافران عزيز باشد که اختلاف قيمت تور دبي نوروز 1401 به تور دبي در ديگر ايام‌ ها چقدر است؟ با توجه به افزايش قيمت بليط پروازهاي رفت و برگشت دبي، هزينه‌ هاي تورهاي دبي نوروزي در سال 1401 معمولا 2 برابر و يا بيشتر از تور دبي در ديگر ايام ‌ها ارائه مي شود.

البته اين نکته را هم مدنظر داشته باشيد که در ايام نوروز اکثر فروشگاه‌ هاي برندهاي معتبر دنيا تخفيفات ويژه ‌و هيجان انگيزي بر روي اجناس خود مي‌گذارند. در آخر بهترين مدت زمان اقامت در تورهاي نوروزي دبي، 3 شب و 4 روز مي‌ باشد.

چرا که با توجه به افزايش قيمت بليط رفت و برگشت هواپيما، اقامت بيشتر از اين مدت زمان براي شما به صرفه نخواهد بود. همچنين به‌ صرفه ‌ترين محل اقامت در تورهاي نوروزي دبي، هتل ‌هاي منطقه ديره هستند؛ چرا که اين منطقه ارزانترين هتل ‌ها از نظر هزينه‌ را در خود جاي داده است.

قيمت تور دبي نوروز 1401

 

تورهاي تعطيلات سال نو بهاري هر ساله به دليل تقاضاي بالايي که دارد به محبوبيت ويژه اي در بين مردم رسيده است و بسياري از علاقه مندان به سفر از ماه ها قبل براي گذراندن تعطيلات اين ايام برنامه ريزي ميکنند و تورهاي مورد علاقه شان را رزرو يا خريداري مي کنند و به دليل موضوع بازار عرضه و تقاضا درست قبل از عيد باعث مي شود که قيمت ها افزايش بسيار زيادي را داشته باشند. بنابراين اگر قصد داريد تور بهار دبي 1401 را براي فروردين ماه رزرو کنيد.

بهتر است از 2 الي 3 ماه قبل از عيد اقدام نماييد تا متحمل هزينه بالا نشويد. در ضمن نکته مهم بعدي اين بوده که قيمت تور دبي بسته به نوع ايرلاين (داخلي - خارجي)، کلاس پرواز شما، هتل هاي 3، 4 يا 5 ستاره که انتخاب مي کنيد و نيز خدماتي که از آژانس دريافت مي کنيد و مهمتر فصلي که به دبي سفر مي کنيد کاملا متغيير مي باشد.

اما تور نوروز دبي زمان بسيار مناسب و عالي است که بتوانيد از منحصر به فردترين جاذبه هاي توريستي اين مقصد ديدن نماييد و مکان هاي تفريحي و ديدني و شگفت انگيز دبي را در تعطيلات سال نو تجربه کنيد.

 

قيمت تور دبي

 

خوب در بالا هم گفتيم که نحوه تعيين هزينه تور دبي نوروز 1401 به عواملي همچون بليط رفت و برگشت هواپيما، هتل محل اقامت و ويزا بستگي دارد. از ايران 4 پرواز مستقيم ماهان، ايران اير، اير عربيا و امارات و 1 پرواز غير مستقيم قطر به سمت دبي پرواز دارند که شما بنا به بودجه اي که در نظر گرفته ايد ميتوانيد انتخاب هاي متنوعي داشته باشيد.

توجه داشته باشيد که پرواز ايرعربيا در فرودگاه شارجه به زمين مي ‌نشيند و تا دبي بدون ترانسفر فرودگاهي، 1 ساعتي فاصله دارد. کمترين قيمت هتل در دبي شبي 80 درهم شروع مي شود. 

نکته مهم: حتما در انتخاب هتل دقت کنيد، موقعيت مکاني هتل شما تاثير بسزايي در قيمت تور نوروز 1401 دبي خواهد داشت. هرچه هتل شما به مرکز شهر نزديک باشد، بايد هزينه بيشتري براي اقامتتان بپردازيد و اگر هتل شما در حومه شهر واقع شده باشد، هزينه کمتري براي اقامت پرداخت خواهيد کرد.

آفر تور دبي نوروز 1401

 

آفر تور دبي نوروز 1401 همان تور دبي لحظه آخري يا تور دقيقه نودي دبي نوروز 1401 است که درست زماني عرضه مي شود که سهميه تور نوروزي دبي آژانس هاي مسافرتي در فاصله بين يک تا دو روز مانده به شروع تور به صورت کامل پر نشده باشد و در اين راستا آژانس هاي مذکور مجبور مي شوند با ارائه تخفيف هاي ويژه بر روي تور دبي ويژه نوروز، پکيجشان را به صورت تور لحظه آخري دبي به فروش مي رسانند تا متحمل ضرر نشوند.

آفر تور مسافرتي دبي به تورهايي گفته ميشود که زمان چنداني تا برگزاري آنها باقي نمانده باشد و در واقع اين نوع تورها به دليل نزديک بودن زمان پرواز، بسيار ارزانتر از قيمت واقعي به مسافران فروخته مي شوند.

 

آفر تور دبي

 

ضمنا آژانس ‌هاي مسافرتي اغلب به ميزان متعارفي بليط براي مقصدي معين و در زماني معين را تهيه کرده و در صورتي که به موعد سفر نزديک مي شوند و مهمتر اينکه تعداد مسافرين به حد نصاب هم نرسيده باشد، شرکت مجبور است با صندلي ‌هاي خالي و بليط ‌هايي که فروش نرفته است برنامه را با هواپيمايي که چارتر کرده‌.

به سرانجام برساند و در اصل آنها بليط‌هاي باقي ‌مانده را با تخفيف ‌هايي بين 10 تا 50 درصد بسته به خارجي يا داخلي بودند سفر، به فروش مي ‌رسانند و نيز اين اقدام اگرچه از نظر مالي براي مشتريان مقرون به صرفه است ولي از نظر برنامه‌ ريزي و ساعت پرواز هيچ حق انتخابي برايش باقي نمي ‌گذارد و خوشبختانه ايام پيک سفر يعني تعطيلات نوروز و تابستان بيشتر از بقيه ايام سال اين تورها را تجربه مي کنند.

بهترين زمان خريد تور دبي نوروز 1401

 

در کل بايد بگوييم که بهترين زمان خريد تورهاي اين ايام کاملا به شرايط، بودجه و سليقه شما برمي گردد اما پيشنهاد ما براي بهترين زمان خريد تور دبي نوروزي، 1 تا 1.5 قبل از تاريخ سفر به دبي مي ‌باشد. در اين زمان بليط رفت و برگشت هواپيما را مي‌ توانيد به صورت سيستمي بخريد و هزينه کمتري براي بليط رفت و برگشت خود پرداخت نماييد.

در ضمن براي رزرو هتل محل اقامت نيز بهتر است يک ماه قبل از تاريخ سفر اقدام کنيد و در مورد هتل محل اقامت اين نکته را در نظر داشته باشيد که هتل محل اقامت شما هر چقدر به مرکز شهر نزديک ‌تر باشد، هزينه اقامت شما بالاتر مي شود و هرچه هتل محل اقامت از مرکز شهر دورتر باشد و يا حتي در حومه شهر واقع شده باشد، هزينه کمتري براي اقامت مي‌پردازيد. اما بعضا افرادي هستند که زمان هاي مختلفي را براي اين تعطيلات انتخاب مي کنند که در زير به آنها اشاره خواهيم کرد.

 

27 اسفند ماه تا هفته اول فروردين

 

طبيعتا بهترين زمان سفر عيد نوروز شما همين بازه زماني است و در اصل پرطرفدارترين و محبوب ترين زمان خريد تورهاي نوروز دبي دقيقا همين تاريخ است.

چرا که مناسب ترين هتل ها با برنامه هاي متنوع شب عيد و امکانات بي نظير دقيقا همين زمان به مسافران ارائه مي شود. پيشنهاد ما اين است اگر اين بازه زماني را انتخاب کرديد حتما اوايل اسفندماه جهت رزرو و يا خريد اقدام کنيد.

 

هفته دوم فروردين

 

اين بازه زماني مناسب افرادي است که ترجيح مي دهند لحظه تحويل سال در خانه خودشان در کنار خانواده و دوستانشان باشند و هفته دوم را براي سفر به دبي انتخاب مي کنند.

بعضي از افراد هم بايد بعد از يک هفته تعطيل رسمي برگردند به همين جهت کمي دبي به نسبت خلوت تر از هفته اول مي شود، لازم به ذکر است که جهت خريد تور دبي عيد در اين زمان آخرهاي اسفند ماه و يا اوايل فروردين ماه اقدام کنيد.

 

9 فروردين به بعد

 

خوب در اين بازه زماني شما مسافران ايراني بسيار کمتري را در دبي خواهيد ديد، چون تقريبا تعطيلات رسمي به پايان رسيده است و حالا وقت شروع کار و فعاليت مدارس مي باشد.

اما خيلي از افراد هم هستند که دغدغه خاصي ندارند و با توجه به شرايط آزادتري که دارند، مي توانند هر زمان که بخواهند راهي اين شهر لوکس و جذاب شوند و مهمتر اينکه در اين بازه زماني شما مي توانيد تورهاي ارزان تري را هم خريداري نماييد.

آب و هواي دبي در نوروز 1401

 

در حقيقت فصل بهار و شروع تعطيلات سال نو بهترين زمان براي سفر با تور عيد دبي محسوب مي شود، چرا که هم دماي هوا متعادل و مطلوب است و هم به دليل طولاني بودن زمان تعطيلات تابستان، مي توانيد با خيال راحت در دبي به گشت و گذار و تفريح بپردازند و از تک تک تفريحات و جاذبه هاي توريستي و جذاب دبي کلي لذت ببريد. آب و هواي دبي در نوروز 1401 بسيار مطبوع بوده و شما به راحتي مي توانيد در طول روز به قسمت هاي ساحلي دبي برويد و حمام آفتاب بگيريد و ورزش هاي آبي را امتحان کنيد.

ضمنا شب ها هم به راحتي ميتوانيد به معروفترين مراکز خريد دبي، کافه هاي دنج و لوکس دبي و رستوران هايش برويد و کلي خوش بگذرانيد. نکته حائز اهميت اينجاست که اگر مي خواهيد در تعطيلات نوروز به دبي سفر کنيد، حتما از بهمن ماه اقدام به رزرو سفر خود کنيد، چرا که بين تمام ماه هاي فصل بهار، فروردين و خصوصا تعطيلات نوروز شلوغ ترين زمان رفتن به شهر دبي بشمار مي رود و همچنين ماه هاي فروردين و ارديبهشت شلوغ ترين زمان سفر با تورهاي نوروزي دبي براي ايرانيان محسوب مي شود و هزينه ها هم باطبع گران تر ميشوند.

اما در اواخر خرداد ماه که هوا رو به گرمي مي رود قيمت ها بطور باور نکردني کاهش مي يابد و نيز در تابستان به پايين ترين قيمت خود مي رسد که انتخاب اين فصل براي سفر کاملا سليقه اي است.

 

آب و هواي دبي در نوروز

بهترين هتل هاي تور دبي نوروز 1401

 

همه ما در هنگام برنامه ريزي براي سفر دچار سردرگمي مي شويد که چه هتلي را در تور نوروز 1401 انتخاب کنيم؟ و يا هتل هاي تورهاي نوروز امسال از نظر کيفيت چگونه هستند؟ براي اين که شما بتوانيد بهترين هتل را در شهر دبي در ايام نوروز 1401 انتخاب کنيد بايد به چند نکته توجه داشته باشيد.

خوب بايد در ابتدا توجه داشته باشيد که هتلي که در تور نوروز 1401 دبي خود انتخاب ميکنيد در کدام منطقه از شهر قرار گرفته است و چه خدماتي از نظر پذيرايي، خدمات، منو غذايي، گشت رايگان شهري، ترانسفر فرودگاهي و... دارد؟ مورد اساسي و مهم بعدي کيفيت اتاق هاي آن از نظر سايز تخت، کيفيت تشک تخت، متراژ اتاق ها و... مي باشد.

 

بهترين هتل هاي تور دبي در نوروز

 

براي داشتن يک تور دبي نوروز 1401 با هتل لوکس و لوکيشن مناسب در مرکز شهر، بايد به اين چند نکته توجه داشته باشيد که خوشبختانه بيشتر هتل هاي دبي از کيفيت و خدمات عالي و لوکسي برخوردارند و اگر فرصت کافي براي جستجو درباره هتل هاي اين شهر جذاب قبل از رزرو تورهاي دبي نوروز 1401 را نداريد.

کارشناسان ما با اعلام تمامي جزئيات هتل هاي شهر دبي برگزار کننده تور نوروز 1401 امسال، شما را کاملا در انتخاب بهترين گزينه راهنمايي خواهند کرد و در ادامه بهترين هتل هاي دبي از نظر مسافران را به شما معرفي مي کنيم.

  • هتل جميرا امارات تاورز دبي | Jumeirah Emirates Towers Hotel
  • هتل سوفيتل دبي | Sofitel Dubai Downtown
  • هتل آسيانا دبي | Asiana Hotel
  • هتل شيراتون جميرا بيچ دبي | Sheraton Jumeirah beach
  • هتل آتلانتيس پالم دبي | Dubai Atlantis Palm Hotel
  • هتل جميرا بيچ دبي | Jumeirah Beach Hotel
  • هتل تاج دبي |Taj Dubai Hotel
  • هتل مينا السلام | Mina Al Salam

منبع : تور دبي نوروز1401




:: بازدید از این مطلب : 361
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: