تور قشم زمینی با قطار
نوشته شده توسط : مدیر سایت

شاید با خدتان فکر کنید راحت ترین و ساده‌ ترین راه رسیدن به قشم، تهیه بلیط هواپیما و پیاده شدن در فرودگاه قشم باشد. اما شما این امکان را هم دارید که از راه زمینی و با استفاده از قطار نیز به بندرعباس بروید و از آنجا راهی قشم جذاب و دوست داشتنی شوید.

بدین صورت که بعد از اینکه به ایستگاه قطار بندرعباس رسیدید، با استفاده از تاکسی یا ون، به سمت اسکله شهید حقانی بروید و از آنجا سوار بر اتوبوس دریایی یا لنج‌ های مسافربری به سمت قشم حرکت کنید.

در ضمن تور قشم با قطار به دلیل اینکه که بخشی از آن با قطار و بخش دیگر با لنج انجام می گیرد، تجربه جدیدی بوده و هیجان شگفت انگیزی زیادی خواهد داشت و طرفداران آن بسیار زیاد هم می ‌باشد. توجه داشته باشید که خرید تور قشم با قطار با توجه به مبدا سفر شما دارای حق انتخاب ‌های هیجان انگیز و متفاوتی در نوع قطار دارید که هر یک دارای امکانات و شرایط مختلفی می ‌باشند.

تور قشم با قطار

 

در خصوص مسیر ریلی قشم باید بدانید که فاصله تهران تا بندرعباس 1276 کیلومتر و مدت ‌زمان سفر با قطار از تهران به سمت بندرعباس بین 15 تا 18 ساعت می باشد.

ضمنا این مسیر ریلی یکی از طولانی ‌ترین مسیرهای ریلی کشور به حساب می آید، بی شک به دلیل جاذبه‌ های طول مسیر و مهمتر راحتی سفر با قطار، این روش سفر میتواند تجربه ‌ای هیجان ‌انگیز و جذاب برای شما باشد.

لازم به ذکر است که از مسیر تهران به بندرعباس و بندرعباس به تهران هر روز چندین قطار از شرکت های ریلی مختلفی وجود دارد. در نتیجه شما می ‌توانید بهترین زمان حرکت و بهترین شرکت ریلی را متناسب با شرایط و بودجه خود برگزینید.

 

قطار از شرکت های ریلی

 

قطارهای که از شهر تهران به بندرعباس حرکت می کنند، شامل قطارهای رجا، غزال، بن ‌ریل و جوپار می باشد. هر کدام از این قطارها بسته به امکانات و خدماتی که به شما ارائه می دهند، قیمت‌های متفاوتی هم دارند.

در این مسیر طولانی ایستگاه ‌های بین ‌راهی گوناگونی پیش روی شما قرار دارد که از مهمترین آن ‌ها می ‌توان به کاشان، نائین، اردکان، میبد، یزد، بافق، سیرجان و بندرعباس اشاره نمود.

تور قشم زمینی

 

در تور قشم به صورت زمینی، شما براحتی میتوانید به وسیله قطار ابتدا به شهر زیبای بندر عباس سفر کنید. چون شهر بندر عباس نزدیک‌ ترین فاصله به قشم را دارد و از آنجا لنج ‌های مختلفی تعبیه شده اند تا شما را به جزیره قشم برسانند.

البته این مسیر بسیار طولانی است و تنها مسیر تهران تا بندرعباس حدود 18 ساعت به طول می انجامد البته که زیبایی های خودش را هم دارد. به همین دلیل این نوع سفر مناسب افرادی بوده که از طول مسیر سفر لذت برده و آن را بعنوان یک تجربه جدید می بیند و سعی میکند از جاذبه ‌های سفر نهایت بهره را ببرد. 

همچنین شاید سفر دریایی برای بعضی از افراد ترسناک ؛ در هر صورت این روش سفر کاملا به سلیقه و روحیه شما برمیگردد. اما در هر صورت آزانس مسافرتی نامی گشت برای مسافرانی که به تور قشم به صورت زمینی علاقه‌ مند هستند، برنامه ‌های متنوع و مفرحی را در نظر گرفته که تجربه اش خالی از لطف نیست.

البته این تور نسبت به تور هوایی قشم کاملا مقرون به صرفه و اقتصادی برایتان تمام می شود و تفاوت قیمت نسبتا زیادی نیز با هم دارند.

 

تور قشم زمینی

اختلاف قیمت تورهای قشم با قطار با تور هوایی چقدر است؟

 

شاید برایتان جالب باشد که 2 تور مشابه به هم از نظر هتل محل اقامت و زمان سفر را در نظر بگیرید، اگر یکی از پکیج ها با هواپیما و دیگری با قطار بسته شود.

در بعضی مواقع از سال اختلاف قیمت ناچیزی با یکدیگر خواهند داشت و در شرایط شلوغی و پرگردشگر قشم مثل نیمه دوم سال و همچنین وجود مناسبت‌ ها، تعطیلات و ... با توجه به اینکه قطارهای این مقصد قیمت ثابت تری نسبت به پروازها دارند این اختلاف قیمت ها در پیک سفر در بعضی مواقع به دو برابر هم می رسد و در نهایت باید تور قشم هوایی را با اختلاف قیمت قابل توجهی گران ‌تر از تور قشم با قطار زمینی خریداری نمایید.

 

اختلاف قیمت تورهای قشم با قطار با تور هوایی چقدر است؟

ارزان ‌ترین قیمت تور قشم با قطار را چه زمان هایی از سال بخریم؟

 

این بازه زمانی ها بهترین فرصت برای سفر قشم با قطار بصورت زمینی خواهد بود:

 

  • مهر ماه به دلیل شروع مدارس
  • دی ماه به دلیل امتحانات
  • اواخر اسفند ماه به دلیل شلوغی قبل از آغاز سال جدید و اینکه معمولا سفرها در تعطیلات نوروز انجام می‌ شود.
  • اواخر فروردین ماه به دلیل شروع به کار مدارس و ادارات بعد از تعطیلات فصل
  • اواخر اردیبهشت و خرداد ماه شروع امتحاناتموارد گفته شده در بالا بدون در نظر گرفتن مناسبت ‌ها در قشم معرفی شده است، برای مثال اگر در یکی از زمان ‌های فوق برنامه دیا فستیوالی در این مقصد قرار بگیرد، شاهد گران ‌ترین نرخ تورهای زمینی قشم با قطار خواهیم بود و دیگر مهم نیست که فصل امتحانات است یا تازه تعطیلات نوروز تمام شده است! چرا که این زمان ها مسافران زیادی از سراسر کشور دارد که ترجیح می دهند راهی قشم شوند.

بهترین قطارهای قشم را بشناسید

 

  • قطار غزال بن ریل – بهترین قطار تهران بندرعباس

 

در سال های اخیر دسترسی به جنوبی ترین شهر ایران، بندر عباس و سپس به جزیره قشم به راحتی انجام میشود. اما اگر آرامش و هیجان را در کنار هم دوست دارید تجربه کنید، بهتر است که با قطار این مسافت طولانی را بپیمایید.

همچنین علاوه بر نوع وسیله نقلیه می توانید شرکت معتبر غزال را برای سفرتان انتخاب کنید. قطار غزال بن ریل را با امکانات و خدماتی که دارد می توانید به عنوان یک هتل سیار در نظر بگیرید و آرامش مطلق و راحتی را در سفر تجربه کنید.

 

قطار غزال بن ریل – بهترین قطار تهران بندرعباس

 

  • قطار غزال رجا – آسوده سفر کنید!

 

قطار غزال دارای بهترین کوپه های قطار راحت و لوکس برای مسافران است و همچنین شما عزیزان می توانید در این کوپه ها از تماشای فیلم کلی لذت ببرید و همچنین در حین تماشای فیلم به میهماندار درخواست غذای دلخواه خود را بدهید و نوش جان کنید. قطار غزال جزو بهترین قطارهای ایران شناخته می شود که امکاناتی همچون تجهیزات صوتی و تصویری را دارا هستند. 

 

  • قطارهای البرز – سفری راحت با قیمت مناسب

 

قطار البرز یکی دیگر از گزینه های شما برای سفر به قشم است این شرکت ریلی از قطارهای باکیفیت کشور می باشد که از نظر قیمت هم گزینه ای کاملا مقرون به صرفه به نظر می رسد.

امکانات این قطار در حد قطارهای لوکس و عالی نیست، اما کاملا با کیفیت ارزیابی شده است. این قطار با بهره گیری از امکاناتی همچون کتابخانه، توزیع مجله و نشریات، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، نمایشگر و پخش رسانه های صوتی تصویری، پذیرایی با نوشیدنی، امکان خرید تنقلات و وعده های غذایی و پذیرایی با بسته های میان وعده رایگان یک قطار کاملا مناسب برای مسافرانی است که قصد دارند سفری راحت و با هزینه مناسب تری را داشته باشند.

 

  • قطارهای جوپار – قطار اقتصادی به مقصد بندرعباس

 

شاید امکانات قطار جوپار مثل امکانات قطارهای غزال و البرز که در بالا معرفی کردیم، نباشد؛ اما قطار جوپار هم در نوع خود یک قطار با کیفیت و خوبی شناخته می شود.

این قطار دارای 8 واگن است که به صورت 4 نفره است. ضمنا هر کوپه دارای سیستم تهویه مناسب و شیشه های آن بصورت دوجداره است که در مقابل گرما و سر و صدا بسیار مقاوم می باشد. همچنین مانند دیگر قطارها می توانید ازسیستم های صوتی و تصویری استفاده کنید اما فقط شبکه های داخلی کشور را می توانید تماشا کنید. برای وعده های غذایی که در کوپه ها باید سرو کنید باید هزینه اضافی پرداخت کنید.

 

قطارهای جوپار – قطار اقتصادی به مقصد بندرعباس

تور قشم با قطار از تهران و شهرستان

 

تور قشم از تهران با قطار

در ابتدا لازم است بدانید که در ادامه مبدا تور قشم با قطار از تهران است ولی امکان تغییر مبدأ به تمام شهرهای کشور هم در صورت نیاز شما عزیزان امکان پذیر است.

ایستگاه راه آهن بندرعباس در حال حاضر فقط مسیرهای ریلی 3 شهر تهران، مشهد و اصفهان را پوشش می دهد. اطلاعات بیشتر به شرح زیر است:

  • فاصله ایستگاه راه آهن بندرعباس تا اسکله شهید رجایی: 12 دقیقه با وسیله نقلیه
  • فاصله ایستگاه راه آهن بندرعباس تا اسکله شهید حقانی: 40 دقیقه با وسیله نقلیه

 

تور قشم از مشهد با قطار


تور قشم با قطار از مشهد از هزینه کمتری برخوردار است و طرفداران بسیار زیادی هم به خود اختصاص داده است. خیلی از مسافران این تور را به دلیل برخورداری از امکانات و لذت های سفر با قطار مخصوصا به همراه خانواده به روش هوایی ترجیح می دهند، البته که سرعت هواپیما را ندارد ولی سفری راحت و بدون دغدغه ای هم می باشد.

برای خرید این تور می توانید از طریق آزانس نامی گشت اقدام نمایید و با بررسی لیست تورهای زمینی قشم از مشهد بهترین گزینه را خریداری نمایید.

 

تور قشم از اصفهان با قطار

 

تور قشم از اصفهان با قطار یعنی دیدار از ساحل خلیج فارس مملو از شن های درخشان، آب های شفاف و صدف های متنوع و زیبا و آشنایی با اهالی جنوب کشورمان که تجربه جالبی را برایتان رقم می زند.

با توجه به تقاضای زیاد برای این نوع سفر، تورهای متنوع زمینی با قطار با قیمت های مناسب و چارتری و لحظه آخری توسط مجموعه نامی گشت ارائه می شود.

منبع : تور قشم زمینی با قطار




:: بازدید از این مطلب : 386
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: