تور باتومی
نوشته شده توسط : مدیر سایت

شهر باتومي يکي از شهرهاي توريستي و مهم گرجستان است که به‎ عنوان يکي از مقاصد گردشگري مهم اين کشور شناخته مي‎ شود. در سال هاي اخير مسافران ايراني زيادي هم سالانه اين مقصد خارجي را براي سفر خود انتخاب مي ‎کنند.

شايد اين سوال خيلي از شما اين باشد که چرا مردم از تور باتومي گرجستان اين قدر استقبال مي ‎کنند؟ خوب در جواب بايد بگوييم که عدم نياز اين تور به ويزا از اصلي ترين موضوع محبوبيت اين مقصد است.

درواقع سفر به گرجستان و باتومي از راحت ‎ترين گزينه‎ هاي سفر خارجي براي ما مسافران ايراني بشمار مي رود، چرا که لازم نيست براي اين سفر ويزا بگيرند و همين که اراده کنيد و تصميم سفر بگيريد بدون هيچگونه معطلي امکان رزرو يا خريد تور باتومي را خواهيد داشت.

تور باتومي

تور باتومي، يک سفر همه چيز تمام براي شما محسوب مي ‌شود و تصور کنيد که معماري يک شهر شبيه تفليس باشد و دقيقا همان جشن‌ ها و شب ‌نشيني‌ هاي هيجان انگيز به راه باشد و هواي خنک و مطبوع باتومي هم شما را همراهي کند، در اين سفر کلي لذت را تجربه ميکنيد.

علاوه‎ بر اين، در يک شهر ساحلي فوق ‌العاده با چشم‌ اندازها مبهوت کننده و سواحل زيباي صخره‌اي همگي جذابيت آن را دوچندان مي کند! همه‌ اين موارد مژده يک سفر رويايي را به سفر دوستان ميدهد. ضمنا تور باتومي مستقيم از بسياري از شهرهاي ايران برنامه‎ ريزي مي ‎شود و شما به آساني مي ‎توانيد آنها را براحتي رزرو کنيد.

نقشه گردشگري باتومي

 

نقشه گردشگري باتومي

معرفي انواع تورهاي باتومي

 

تورهاي باتومي هم بصورت زميني و هم بصورت هوايي امکان پذير است که به دليل محدوديت هاي سفر که اين روزها گريبان گير کل جهان شده است فعلا تورهاي زميني برگزار نمي شود. تورهاي مسافرتي باتومي در قالب تور تفليس باتومي، تور باتومي پاييز 99، تور ترکيبي ترابزون باتومي و... از سمت آژانس هاي هواپيمايي به مسافران ارائه مي شود.

ضمنا مطمئن ترين و مناسب ترين روش سفر، تور باتومي با هواپيما مي باشد که شما با خريد يا رزرو تور باتومي، بخش زيادي از دغدغه هايتان را حذف خواهيد کرد.

ارائه دهنده تور باتومي از تهران به مقصد شهر باتومي مي تواند براي شما امکاناتي همچون گشت شهري (در شهر باتومي)، ترانسفر فرودگاهي (حمل و نقل از يا به فرودگاه باتومي)، بيمه مسافرتي (بيمه حين سفر به باتومي در تمام مدت تور)، راهنماي فارسي زبان (آشنا به جاذبه هاي باتومي و قوانين) و معرفي بهترين مراکز خريد باتومي با تخفيف هاي باور نکردني را فراهم مي کند.

بدين شکل با خيال راحت از جاذبه هاي ديدني باتومي لذت مي بريد و با خاطره اي به يادماندني از سفر با تور باتومي برميگرديد.

 

معرفي انواع تورهاي باتومي

 

تور باتومي زميني

 

خوب يکي از راه هاي سفر به باتومي، تور زميني گرجستان باتومي است که طرفداران مخصوص به خودش را دارد و اينکه اگر به دنبال تور زميني ارزان باتومي هستيد؟ ديگر نگران نباشيد! زيرا ما در آژانس نامي گشت تور باتومي زميني از تهران و از تبريز را برگزار مي کنيم.

شما ارزانترين تور زميني باتومي گرجستان،  تور ترابزون باتومي زميني و همچنين تور تفليس باتومي زميني را به شما علاقه مندان در طيف متنوعي به شما علاقه مندان ارائه ميکنيم. شما با صرف کمترين هزينه ميتوانيد تور مستقيم باتومي و يا تور باتومي لست سکند و حتي تور تفليس باتومي زميني را با خيال راحت تهيه نماييد!
ما در نامي گشت براي تور زميني باتومي خدمات وي آي پي (VIP) را در نظر گرفته ايم که در واقع يکي از آفرهاي تور ارمنستان زميني مي باشد که توسط مجري تور گرجستان به شما ارائه مي کنيم.

اين خدمات شامل اتوبوس 25 نفره VIP، اقامت در هتل همراه با صبحانه، سيم کارت، ترانسفر رفت و برگشت ترمينالي، بيمه مسافرتي، ليدر فارسي زبان و محلي مي ‌باشد. ضمنا برخي از آژانس هاي مسافرتي که مجري مستقيم تور گرجستان باشند مي توانند براي شرکت در فستيوال ها و برنامه هاي خاص فرهنگي اين مقصد نيز اقدام کنند.

 

تور باتومي زميني

 

تور باتومي هوايي

 

بهترين و سريعترين راه دسترسي به باتومي گرجستان از طريق پرواز مي باشد که شرکت هاي هواپيمايي متنوعي از ايران به شهر باتومي پرواز مستقيم دارند.

شما مي توانيد با متنوع ترين ايرلاين ها (داخلي - خارجي) سفري راحت و بدون دغذغه به باتومي را تجربه کنيد و ما در آژانس نامي گشت با ارائه تور هاي هوايي باتومي ارزان قيمت، شرايط را به گونه اي براي شما فراهم خواهيم کرد تا با کمترين هزينه براي تور، بيشترين لذت را از سفرتان و پکيج تور انتخابي خود ببريد.

در ضمن شما امکان رزرو تور هوايي باتومي از تهران و تور هوايي باتومي از تبريز و تور هوايي ترابزون باتومي را داريد و شما در بالاي همين صفحه متنوع ترين تورهاي هوايي باتومي را مي توانيد مشاهده نماييد.

 

تور باتومي هوايي

پرواز هاي باتومي با چه ايرلاين ها يا هواپيمايي ها انجام مي شود؟

 

بليط پرواز باتومي در بيشتر روزهاي هفته براي فروش وجود دارد و شرکت هاي هواپيمايي متنوعي که به باتومي گرجستان پرواز دارند، در ضمن برنامه پروازهاي تهران به باتومي با ايرلاين هايي همچون: اتحاد ايرويز، فلاي دبي، هواپيماي ارکيا، چک ايرلاينز، لوفتانزا، قطر ايرويز، ترکيش ايرلاينز و … بگزار مي شود .

که اينها جزو ايرلاين هاي خارجي محسوب مي شود و شما با ايرلاين هاي داخلي کشور مثل ماهان، ايران اير، قشم اير و... پرواز مستقيم از تهران به تفليس و باتومي دارند. مدت زمان پرواز تهران باتومي معمولا 1 ساعت و نيم است ولي اين مدت زمان با توجه به توقف و شرايط هوايي ممکن است متغيير باشد.

 

پرواز هاي باتومي

 

قيمت پرواز باتومي

 

قيمت بليط تهران باتومي همانند ديگر مسيرها، هزينه هايي را در برخواهد داشت که اين هزينه بسته به نوع ايرلاين و شرکت هواپيمايي، ساعت حرکت و کلاس پروازي متغير محاسبه ميشود. به علت نوسانات بالا و ثابت نبودن قيمت بليط هواپيما باتومي نمي توانيم قيمت دقيق و واحدي را عنوان نمود.

بنابراين چنانچه ترجيح داديد از قيمت و هزينه سفر به باتومي اطلاع پيدا کنيد، مي توانيد به صفحه اصلي مراجعه کرده و با جستجو و وارد کردن مشخصات و اطلاعات لازم، قيمت ها را مشاهده نماييد.

سفر به باتومي با همه زيبايي‌ هاي چشمنوازش زماني جذاب ‌تر خواهد شد که قيمت پرواز، هتل و يا تور باتومي در مقايسه با سفرهاي خارجي ديگر و حتي در بعضي مواقع از تورهاي داخلي پايين ‌تر ارائه شود و شما گردشگران ايراني بتوانيد با کمترين بودجه تجربه يک سفر خارجي ارزان و البته به يادماندني را داشته باشيد.

ارزان بودن قيمت هتل باتومي، بليط هواپيما باتومي و حتي تور باتومي دلايل مختلفي دارد، از جمله فاصله کم باتومي گرجستان از ايران و عرضه تعداد زيادي هتل، پرواز و تور باتومي در بازار آژانس ‌هاي هواپيمايي که باعث ايجاد رقابت و کاهش قيمت آن مي شود. 

در کل نرخ قيمت بليط هواپيما از تهران به باتومي يا پرواز مستقيم باتومي بستگي به موارد مختلفي و اساسي همچون: تاريخ سفر، شهر مورد نظر، نوع ايرلاين و کلاس پروازي که انتخاب مي کنيد کاملا متفاوت است؛ پيشنهاد مي کنيم براي مشاهده قيمت هاي دقيق تر وارد قسمت خريد اينترنتي بليط در صفحه اصلي سايت نامي گشت شويد و با وارد کردن اطلاعات مربوطه نرخ قيمت هاي اين مقصد براي شما کاملا قابل مشاهده خواهد بود.

 

قيمت پرواز باتومي

قيمت تور باتومي، نحوه تعيين قيمت تور باتومي به چه شکل است؟

 

قيمت تور باتومي براساس قيمت بليط هواپيما پرواز ايراني (قشم اير، ايران اير و ماهان) و يا پرواز خارجي (ترکيش ايرلاين، قطر ايرويز و امارات) به مقصد شهر باتومي و قيمت هتل رزرو شده در آن متفاوت و متغيير مي باشد.

شما علاوه بر اين 2 فاکتور که تاثير زيادي در قيمت تور مسافرتي شما دارند، تعداد روزهاي مدت تور و فصلي که در آن به باتومي سفر مي کنيد نيز مي توانند قيمت ها را دستخوش تغييراتي چشمگير کند و همچنين توجه داشته باشيد هميشه ارزانترين قيمت نمي تواند دليل بر بهتر بودن تور مورد نظرتان باشد.

چرا که بعضي آژانس ها با ارائه تور ارزان و بي کيفيت تنها باعث به هدر رفت سرمايه و زمان شما گردشگران عزيز ميشوند. البته قيمت تور ترکيبي تفليس باتومي و قيمت تور باتومي زميني و قيمت تور باتومي هوايي با يکديگر کاملا متفاوت هستند که مسافران عزيز بنا به سليقه و بودجه اي که در نظر گرفته اند مي توانند هر کداميک از اينها را انتخاب کنند و راهي اين کشور جذاب و محبوب شوند.

 

قيمت تور باتومي

 

تور باتومي لحظه آخري

 

شايد در ايام شلوغ و پيک سفر در ايران شما عبارت تورهاي لحظه آخري را زياد بشنويد! اما لازم به ذکر است که گول اين تبليغات را زياد نخوريد، چرا که به ندرت در طول سال اين تورها به شما ارائه مي شوند.

تور باتومي گرجستان لحظه آخري به اين صورت است که در روزهاي آخر گاها چند صندلي در پرواز يا چند اتاقي در هتل خالي باقي مانده است و اين موضوع باعث ميشود که آژانس ‌هاي مسافرتي براي متحمل نشدن ضرر، اين ظرفيت‌ هاي موجود را با قيمت کمتري به شما بفروشند؛ هر چه هم به زمان پرواز نزديک‌ تر شوند و ظرفيت خالي وجود داشته باشد قيمت آن تا حدودي پايين مي آورند تا تمام آنها را به فروش برسانند. 
مي‌ توان گفت اکثر علاقه مندان به سفر، اين موضوع را مي دانند و تلاششان اين است که از تور لحظه اخري باتومي از تهران براي کاهش هزينه هايشان استفاده کنند.

البته توجه داشته باشيد هر آژانس مسافرتي که ادعاي فروش تور لحظه آخري تفليس باتومي را داشت، دال بر حقيقي بودن آن نيست! در بعضي مواقع آژانس ‌ها تور‌هاي ارزان و بي کيفيت خود را در قالب تور دقيقه 90 باتومي به مسافران بي تجربه مي ‌فروشند و اين شما هستيد که بايد هوشمندانه تصميم گيري کنيد.

 

تور باتومي لحظه آخري

 

تور ارزان باتومي

 

جستجو و پيدا کردن تور ارزان باتومي گرجستان کار چندان سختي نيست و در واقع بايد بدانيد که کلا تور هاي ارزان باتومي در مجموع تورهاي خارجي ارزان تر و مقرون به صرفه به مسافران ارائه مي شوند؛ چرا مي گوييم ارزان تر؟ خوب براي مثال تور باتومي گرجستان با هتل 4 ستاره، ارزان ‌تر از تور استانبول با هتل 4 ستاره براي شما تمام خواهد شد .

موضوع بعدي اينکه به ‎دليل اينکه اين مقصد نسبت به کشورهاي ديگر اطراف ايران مورد توجه مسافران در تمام ايام سال قرار نگرفته باعث شده که آفرهاي زيادي از سمت ايرلاين ها و هتل هاي گرجستان در قالب تور باتومي ارزان قيمت پيشنهاد شود؛ همين موضوع باعث شده که ارزانترين تور باتومي، تور ارزان زميني باتومي را بتوانيد براحتي رزرو يا خريداري کنيد.

بهترين هتل هاي باتومي

 

باتومي شهر توريستي و گردشگري گرجستان، هر ساله مقصد سفر بسياري از مسافران ايراني مي باشد. باتومي از شهرهايي است که به دليل قرارگيري در کنار ساحل و همچنين رشته کوه ها، توانسته محبوب گردشگران و توريست هاي خارجي علاقه مند به طبيعت شود.

شهري که به بهشت گرجستان معروف شده و داشتن آب و هواي عالي، سواحل زيبا و مناطق سرسبز و بکر، ارزش بهترين هتل هاي باتومي را يک پله از ديگر شهرها بالا برده است. در ادامه قصد داريم بهترين هتل هاي باتومي از نظر مسافران را به شما معرفي کنيم، همراه ما باشيد.

 

هتل هاي لوکس و 5 ستاره باتومي

 

  • هتل شرايتون باتومي | Sheraton Batumi Hotel
  • هتل هيلتون باتومي | Hilton Batumi
  • هتل راديسون بلو باتومي | Radisson Blu Hotel Batumi
  • ديوان سوئيت باتومي | Divan Suites Batumi
  • هتل مارينا کولوسئوم | Colosseum Marina Hotel
  • هتل لئوگرند باتومي | Leogrand Hotel & Casino Batumi
  • هتل ايفوريا باتومي | Euphoria Batumi Hotel
  • هتل اينتوريست باتومي | Hotel Intourist Palace

 

هتل هاي لوکس و 5 ستاره باتومي

 

بهترين هتل هاي 4 ستاره باتومي

 

  • هتل ورلد پليس باتومي | Batumi World Palace
  • هتل پيازا فور کالرز | Piazza Four Colours
  • ادميرال هتل باتومي | The Admiral Hotel
  • هتل پيازا بوتيک | Piazza Boutique Hotel
  • هتل قصر طلايي باتومي | Golden Palace Batumi Hotel & Casino
  • لگسي هتل | Legacy Hotel
  • هتل کرنر اين | Hotel Corner Inn

 

هتل هاي ارزان و اقتصادي در باتومي

 

  • هتل ميريوسي | Hotel Mireosi
  • هتل مگزاربي باتومي | Batumi Mgzavrebi Hotel
  • هتل اوراسيا | Hotel Eurasia
  • هتل رويال ونيزيا | Royal Venezia Hotel
  • هتل ساناريپو | Hotel Sanapiro
  • هتل پيازا اين | Piazza Inn
  • هتل آدجارا | Adjara Hotel

 

قيمت هتل در باتومي

 

در شهر جذاب باتومي، انواع مختلفي از اقامتگاه ها با هزينه هاي مختلف وجود دارد. هزينه هاي زير را براي يک شب هستند.

  • هتل هاي 3 ستاره: حدود 50 لاري گرجستان (375,000 تومان)  تا 100 لاري گرجستان (751,000 تومان)
  • هتل هاي 4 ستاره: حدود 70 لاري گرجستان (526,000 تومان)  تا 200 لاري گرجستان (1,503,000 تومان)
  • هتل هاي 5 ستاره: بين 100 لاري گرجستان (751,000 تومان) تا 250 لاري گرجستان (1,879,000 تومان)
  • هاستل ها: از شبي 13 لاري گرجستان (97,000 تومان) تا 50 لاري گرجستان (375,000 تومان) . 
  • آپارتمان: از شبي 10 لاري گرجستان (75,000 تومان) تا 1,000 لاري گرجستان (7,518,000 تومان)

راهنماي رزرو تور باتومي

 

شما علاقه مندان به تور باتومي مي توانيد به سادگي و در کوتاه ترين زمان تور مسافرتي اين مقصد را از سامانه رزرواسيون آنلاين در صفحه اصلي نامي گشت خريداري نماييد. براي خريد تور تفليس باتومي شما دو گزينه پيش روي خواهيد داشت؛ خريد تور پکيج هاي عالي که برنامه پيشنهادي ما براي شماست يا انتخاب پرواز + هتل که در آن شما کارگردان سفرتان به اين مقصد خواهيد بود.

تنها کافي است در قسمت پکيج مسافرتي سايت، تاريخ رفت و برگشت، تعداد مسافر و تعداد اتاق را انتخاب نماييد تا گزينه هاي مختلف با تمامي اطلاعات به شما نمايش داده شوند .

در اين مرحله براي جست و جوي آسان تر امکان اعمال فيلترهاي تعداد ستاره هتل، امتياز مسافران به هتل، نوع مکان اقامتي، مبلغ، موقعيت هتل و ساعت پرواز و انتخاب ايرلاين فراهم شده است که با انتخاب هر کدام به مرحله پاياني يعني رزرو تور مسافرتي باتومي گرجستان هدايت مي شويد.

آژانس نامي گشت سالهاست به عنوان مجري و برگزار کننده مستقيم تورهاي گرجستان فعاليت مي کند و خوشبختانه توانسته ليستي از بهترين و با کيفيت ترين پکيج هاي مسافرتي اين مقصد جذاب را به گردشگران و علاقه مندان ارائه دهد و از مزيت هاي مجموعه نامي گشت نسبت به ساير آژانس ها مي توان به اين موضوع اشاره کرد که چنانچه بعد از خريد اينترنتي بليط هواپيما به مقصد مورد نظر بنا به هر دليلي تصميم به کنسل کردن بليط خود گرفتيد.

تنها با چند کليک ساده و به راحتي قادر به استرداد بليط هواپيما خواهيد بود و درست بعد از کنسلي بليط، مبلغ بليط هواپيما با کسر درصد کنسلي بليط به حساب شما بازخواهد گشت و در آخر نامي گشت سفري لذت بخش و به يادماندني را براي شما آرزومند است.

منبع : تور باتومي




:: بازدید از این مطلب : 391
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: